Sök på webbplatsen

Hitta lokalavdelning

Som medlem får du

• Tillgång till Sveriges bredaste utbud av guidade friluftsaktiviteter
  • Stödjer vårt arbete med hela Sveriges friluftsliv, och mycket mer...

Kallelse årsmöte 2020 - Söndag 9 februari

2020-01-06

Friluftsfrämjandet Husie kallar till årsmöte som hålls i Malmö OKs lokaler den 9 februari kl. 12.00

Vi håller årsmöte söndag den 9 februari kl. 12.00

På årsmötet väljs styrelseledamöter för det kommande verksamhetsåret. Men även budget och verksamhetsplan behandlas. Du som medlem har rösträtt på årsmötet och kan alltså vara med och besluta om kommande års verksamhet. Du kan även skicka in egna förslag, tankar och idéer på vad Friluftsfrämjandet Husie borde fokusera på under verksamhetsåret. Förslagen skickar du till oss senast två veckor för mötet.

Handlingar till årsmötet kommer att finnas här på webbplatsen cirka två veckor innan årsmötet.

Är du intresserad av att delta i styrelsearbetet under kommande verksamhetsår? Eller bara hjälpa till med enstaka uppgifter i arbetet med att driva och utveckla föreningen? Hör då av dig till valberedningen

Plats - Malmö Orienteringsklubbs lokaler på Cederströmsgatan 6, Malmö (Bulltofta Rekreationsområde) https://goo.gl/maps/wfXNxSk2JCCBFeZx9

Vi bjuder på fika!

Anmälan - Meddela om du kommer till husie@friluftsframjandet.se, vi bjuder på sopplunch så det är viktigt att du anmäler dig.

Rösträtt - Samtliga närvarande medlemmar som är fyllda 15 år och som tillhör Husie lokalavdelning har rösträtt vid årsmötet.

Välkomna!

Telefon: 0738-43 71 21, E-post: husie@friluftsframjandet.se