Logga in på Mina sidor
Glömt lösenord?
Bli Medlem

Medlemskap och avgifter

Friluftsfrämjandet är en medlemsorganisation.

Det innebär att du måste vara medlem för att kunna vara med på våra aktiviteter. Men givetvis är du välkommen att komma och prova på en aktivitet några gånger innan du bestämmer dig för att vara med! Genom ditt medlemskap i friluftsfrämjandet är du välkommen att deltaga i alla föreningens aktiviteter i hela landet. Sök i aktivitetsguiden här på webbsidan. Som medlem får du också vår medlemstidning Friluftsliv fyra gånger per år tidningen är fullmatad med tips, reportage och inspiration. Som medlem har du också rabatt på Idre Fjäll, samt schyssta friluftsprylar. Medlemskapet innebär också att du är försäkrad mot olycksfall undertiden som du är ute med föreningen.

Som medlem i Finspångs lokalavdelning så blir du också uppdaterad med det senaste om våra lokala aktiviteter och tips om utflyktsmål i området. Informationen till medlemmarna förmedlas bland annat via e-post. Som medlem få du även Access till fler funktioner och aktiviteter på friluftsframjandet.se på webbplatsen hittar du massor av information både från riksorganisationen och på lokalavdelningens sida.

I Sverige tar vi gärna friluftslivet för givet. Skogen har alltid funnits där och vi har rätten att plocka svamp och bär. Vi kan paddla och segla på sjöar och hav. Fjällen erbjuder tystnad och vilsamma vidder. Men att ha tillgång till allt detta är inte självklart
Med ditt medlemskap så stödjer du vårt arbete med att försvara allemansrätten och strandskyddet. Friluftsfrämjandet arbetar för att våra strövområden, både närnatur, storskogar och fjäll även i framtiden skall vara tillgängliga för alla.

Läs mer om dina medlemsförmåner på riksorganisationens sida
För att bli medlem direkt på webben, följ länken nedan.